13 Aralık 2011 Salı








LOVİNG LİTA…

 A
şık oldum…

Bu aralar aşkımı JeFFreY CAmpBEll LİTA dan yana kullanıyorum.
Kaba görünüşün altında yatan inanılmaz çekicilik. Litaların tarifidir benim için. En kısa zamanda benim de  olmalılar.

Bence sizde benimle aynı fikirde olacaksınız…

I’m ın love…
Nowadays  I prefer to use my rıght to love in favour of
                               JeFFreY CAmpBEll LİTA…
Description of the Lita for me is an incredible attractiveness to be hidden under a rough appereance.  As soon as possible I have them.
I think you will in agreement with me..










9 yorum:

  1. Tesadüfen gördüm ve renklere bayıldım:))

    YanıtlaSil
  2. those in color look great;)

    YanıtlaSil
  3. LOVE the Jeffrey Cambell Lita shoes :) And they come in so many fabulous colors <3

    Tasia
    http://rufflesandsequins.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. cute blog :)
    would you like to follow eachother? :)
    kisses
    G.

    Davvero bella questa lista!!! :)
    passa a trovarmi se ti va e magari potremmo scambiarci i follow? :)
    bacioni
    G.


    THE CIHC
    THE CIHC FACEBOOK PAGE

    YanıtlaSil
  5. bu kadar olur !!!
    NOLUR SON POSTUMA BAK NE GÖRCEKSIN !! NOLLUUURR =)

    YanıtlaSil
  6. geldi geldiii... bende istiyorum..... bayildimm

    YanıtlaSil
  7. They are pretty cute. I dont know if I could walk in them though, I think I'd fall all the time. But I like them in that turquoise color :)

    YanıtlaSil